Χ

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

Obsługa

OBSŁUGA OPS ma charakter stały. Na tym etapie wprowadzane są narzędzia pozwalające na efektywną kontrolę procesów druku. Dodatkowo wdrażane są rozwiązania pozwalające na zdalne zarządzanie wszystkimi urządzeniami drukującymi w firmie.

Na etap OBSŁUGA składają się:

MONITOROWANIE

Nasze rozwiązania optymalizacyjne dają możliwość stałego nadzoru procesów w całym systemie druku. W łatwy i czytelny sposób możecie Państwo obserwować przebieg działania poszczególnych urządzeń, poziom zużycia materiałów eksploatacyjnych oraz historię zgłoszeń serwisowych.

ZARZĄDZANIE

Narzędzia dostarczane w procesie OPS pozwalają na generowanie regularnych sprawozdań dla kadry zarządzającej. Nasze oprogramowanie elastycznie dostosowuje się do potrzeb klienta np. poprzez tworzenie osobnych kont dla różnych lokalizacji oraz łączenie rozliczeń na poziomie kraju. Zarządzanie procesami druku jeszcze nigdy nie było tak łatwe!

SERWIS I POMOC TECHNICZNA

Na tym etapie proponujemy Państwu niezawodny i aktywny serwis. Charakteryzuje się on niezwłoczną reakcją inżynierów serwisu na wszelkie problemy techniczne, dzięki zastosowaniu automatycznego systemu powiadomienia. System umożliwia również automatyczne zamawianie materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych do urządzeń.

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

ul. Muszkieterów 15

02-273, Warszawa

Tel: +48 22 560 3300, Fax: +48 22 560 3303

Powrót do serwisu Konica Minolta