Χ

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

Dział finansowy

Dział finansowy

Dla działu finansowego wdrożenie rozwiązań OPS to przede wszystkim oszczędności. Mniejsze są bowiem koszty serwisowania i obsługi logistycznej urządzeń drukujących, a przy tym wydatki poniesione na wydruki można na bieżąco monitorować, co wcześniej było niemożliwe albo mocno ograniczone. Wszystko to realnie przekłada się na lepsze wyniki finansowe. Dla finansów rozwiązania OPS to:

 

  • Wydatki pod kontrolą

Wydajny sprzęt oraz dopasowanie urządzeń do potrzeb firmy umożliwiają obniżenie zużycia materiałów eksploatacyjnych.

  • Niższe koszty serwisowania

Gwarantowana niezawodność urządzeń oraz system zdalnego nadzoru nad ich stanem technicznym pozwalają zredukować koszty obsługi serwisowej.

  • Pewność inwestycji

Dzięki możliwości testowania rozwiązań przez cztery tygodnie macie Państwo gwarancję opłacalnej i satysfakcjonującej inwestycji.

  • Elastyczne finansowanie

Oferujemy preferencyjne opcje zakupu sprzętu oraz różnorodne warianty umów. Dzięki temu możecie Państwo wybrać rozwiązanie dopasowane do potrzeb i możliwości przedsiębiorstwa.

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

ul. Muszkieterów 15

02-273, Warszawa

Tel: +48 22 560 3300, Fax: +48 22 560 3303

Powrót do serwisu Konica Minolta