Χ

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie dostosowując serwis do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
W każdym momencie możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

Optymalna liczba i rozmieszczenie urządzeń

Poznaj korzyści

Korzyści dla Twojego działu

Bezpieczeństwo informacji
Zabezpieczenia sieciowe i system autoryzacji użytkowników gwarantują, że dostęp do przetwarzanych dokumentów będą mieć wyłącznie upoważnione osoby.

Łatwe śledzenie zmian w dokumentach
Umożliwiamy zarządzanie poszczególnymi wersjami przetwarzanych plików. W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić, jakie zmiany wprowadzono w najnowszej wersji dokumentu.

Sprawna archiwizacja danych
Z OPS każdy przetwarzany dokument jest zapisywany do pliku na dysku urządzenia. Masz dzięki temu stały wgląd w historię swoich operacji.

Możliwość personalizacji dokumentów
Narzędzia OPS pozwolą Ci indywidualizować drukowane dokumenty, automatycznie dodając do nich adresy pobrane ze wskazanej bazy danych.

Większa płynność procesów biznesowych
Dzięki łatwemu i szybkiemu dostępowi do istotnych dokumentów oszczędzisz czas i zwiększysz efektywność pracy.

Usprawniony proces decyzyjny
Funkcja elektronicznego obiegu akceptacyjnego pozwoli śledzić ścieżkę, którą pokonuje dokument oraz wszystkie decyzje podejmowane przez osoby do których trafia.

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

ul. Muszkieterów 15

02-273, Warszawa

Tel: +48 22 560 3300, Fax: +48 22 560 3303

Powrót do serwisu Konica Minolta